Reklamácio és áru visszaküldése

A reklamáció és az áru visszatérítésének pontjait az üzleti feltételek - ben találhatják meg. Sajnálattal vesszük tudomásul, hogy ha reklamálni kell az árut, vagy vissza kell küldeni. Forduljon hozzánk bizalommal, segítünk megoldani problémáját minél hamarabb, mindkét oldal megelégedésére.

Első lépésben minél pontosabban ki kell tölteni a megfelelő nyomtatványt, elküldése után felvesszük Önnel a kapcsolatot és informáljuk a következő lépésekről. RETINO nevezetű aplikációt használunk, amivel Ön is tudja ellenőrizni a reklamáció visszaküldési folyamat, vagy az árucsere folyamat lépéseit.

Amennyiben véletlenül hiányosan kapta meg a megrendelését (hiányzik egy doboz, egy termék vagy nem a megrendelt terméket kapta) vagy bármi más hiba történt (például az egyik dobozban más színű elemek vannak), kérem minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot a Reklamációs űrlap kitöltésével, amelyhez mellékeljen kérem képet is. Kérjük, ha olyan terméket kapott, amely nem egyezik a rendelésében szereplő megrendelt termékkel, akár színben, akár bármilyen más módon, esetlegesen sérült vagy hiányos, a terméket NE SZERELJE ÖSSZE és ne hajtson végre rajta MECHANIKAI változtatásokat!!

Reklamáció

Ha reklamálja az árut, kérem írja be email címét ami azonos a rendelése email címével.

Áru visszaküldése

Ha vissza szeretné küldeni a megrendelt árut, kérem írja be email címét, ami azonos a rendelése email címével.

 

 

Cím az áru visszaküldéséhez:

Expandeco - Detskapostel s.r.o.
Vizpart utca 32
9225 Dunakiliti
Magyarország

GPS koordináták: 
47°58'38.9"N 17°16'40.6"E

47.977475, 17.277942

Ez az oldal cookie fájlokat használ a látogatottság elemzéséhez, és hogy minőségibb szolgáltatást tudjon nyújtani. Az oldal használatával Ön egyetért. Több információ itt