Általános Szerződési Feltételek

1) Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: DETSKAPOSTEL s.r.o.

Székhelye:  Zemianska dedina 75, Nižná 02743

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: 

Cégjegyzékszám: 47 429 151

Adószám: 30465385-2-51

Telefonszáma: +36 30 407 5033

Szerződés nyelve: Magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe,e-mail címe: info@maro-butor.hu 

2) Alapvető rendelkezések

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26) Korm.rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2014. január1. Napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 nappal  a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3.  Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a  webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3) Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online (a webáruházon keresztül vagy e-mailben), személyesen vagy telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a  webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartalmáról.

3.4. Webáruházunkban a Magyarország területéről érkező rendeléseket elfogadjuk automatikusan. A nem Magyarország területéről történő rendelésekhez külön egyeztetés szükséges, illetve fenntartjuk a jogot ezen rendelések törlésére.

3.5.A megjelenített termékek képei számítógéppel készített profeszionális 3D animációk és fényképes illusztrációkként szolgálnak a termékekhez. Szeretnénk ha vásárlóink tudomásul vennék, hogy a termék szín tónusai és a méretarány nem mindig egyezik a képen láthatóval, vagy a kigyártott elemekkel.

3.6. A vásárló tudomásul veszi, hogy az internetes üzletben lévő matracok kisebb méretváltozások lehetnek - különlegesen a matracok magasságában, ahol a standart eltérés lehet +/- 1cm. Ez az eltéres nem jelent gyártási hibát, és nem csökkenti a termék minőségét.

3.7. A masszív bútort, amely fehérre van lakkozva, vagy másmilyen módon fehérre szinezve, ne tegye ki egyenes napsütésnek,mert besárgulhat a szine . Ez egy természetes reakciója a fának ,amit sajnos nem lehet reklamálni.

3.8. Matracot legyenek szivesek megfordítani legalább 2 hónaponta ,hogy megelözzék az elhasználódast és az idö elötti kifekvéseket.- A GYÁRTÓ LEGFONTOSABB FIGYELMEZTETÉSE VEGYÉK FIGYELEMBE a megfelelö gondoskodás meghosszabbítja a termék élettartamát (lásd még 7.16).

3.9. A matracban lévő hab színe a képeken csak az áttekinthetőség végett ábrázolt, a matrac egyes rétegeinek illusztrálására szolgálnak, nem muszáj megeggyeznie a felhasznált hab eredeti színével. Ez a különbség a matrac tulajdonságait nem befolyásolja, tulajdonságait hosszú távon megőrzi.

3.10 Szag és illat? A kicsomagolás után a matracot jól szellőztetett helyen hagyja "pihenni". Kínálatunkban lévő matracokban a felhasznált anyagok a szigorú biztonsági standardokkal összhangban teszteltek és tanúsítvánnyal ellátottak. Némely anyagoknak (pl. latex) jellegzetes illatuk van, mely nem probléma, hanem természetes tulajdonság, idővel elillan.

Fizetési módok:

a) Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel“ fizetési módot.

b) Előre utalás

4. Szállítási költség

Termékeinket Magyarországon belül a távolságtól függetlenül egységes díjakkal szállítjuk házhoz. A kiszállítás díja termék súlyától és méretétől függ.

Több termék rendelése esetében a szállítási díjak összeadódnak, viszont amint a szállítás díja eléri a bruttó 14.990 Ft-os határt, attól nem megy feljebb.

A pontos szállítási költségről a Felhasználó a „kosár“ oldalon kap pontos tájékoztatást a kosárba rakott termékek ismeretében. 

4.1. Amennyiben a websshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.2. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a Megrendelés visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

4.3. A Felhsználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e vissaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán /illetve következő munkanapon belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A  megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a  Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

4.4. Az adatok megadását követően a Felhasználó elküldi a  megrendelését, miután azonnal kap egy adatellenőrző e-mailt, amiben még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. 

A felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, valamint elkészíteni a fényképes bizonyítékot. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.Ha az áru a futártól volt átvéve és meg van rongálva, a vevő a szállítási- illetve a futártársaságnál érvényesíti a kártérítést. Az eladó nem felel a küldemény károsodásáért a szállítás alatt attól az időponttól, ahogy átadta a szállításra, ha a futártársaság szállította. Abban az esetben, ha az eladó a fuvarozó, a kárért az eladó felel teljes terjedelemben. 

5) A megrendelések feldolgozása és teljesítése

a) A vevő, aki nem kereskedelmi célból vásárolt terméket, a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A következő feltételek érvényesek a szerződéstől való elállás esetén a törvényileg megszabott idő esetén:

» A szerződéstől való elállás igényét a vevő az eladónak minél előbb, és ezt emailben a info@maro-butor.hu címünkre vagy postai úton a címünkre együtt az áruval, a számla másolatával és a számlaszámmal, melyre szeretné visszakapni a pénzt, valamint a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt a szerződéstől való elállással küldje, melyet itt talál.

» az árut a vevő az eladó címére küldi (de nem utánvéttel, az utánvéttel küldött árut az eladó nem köteles átvenni) és halasztás nélkül értesíteni róla az eladót.

»Használt árunak minősül az összeszerelt áru is, amennyiben bútorról van szó.

b) Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől, és elküldi az eladónak az árut, amely nem volt használatban, az eredeti csomagolásban, és nem hiányos állapotban, az eladó kifizeti a vevőnek a már kifizetett összeget a felkínált legolcsóbb szállítási móddal, és a számlára való pénz átutalásával a szerződéstől való elállástól számított 14 napig. Amennyiben az eladóhoz az áru megrongálva érkezik, az eladó követelni fogja a vevőtől a kár kifizetését, vagy ha az egész áru tönkrement, a teljes összeget.

c) A szerződéstől való elállás joga nem érvényesíthető a következő árunál:

1. Az áru, melyen észrevehető, hogy használatban volt.

2. Azon áru, amely megrendelésre készült, tehát a mérete vagy a színe, a vevő külön kérése szerint volt legyártva. Például a termék természetes színben kapható, és utánfizetés ellenében kérte a vásárló a számára megfelelő színt.

Az áru, amely a vásárló külön kérése és igénye szerint készült, nem küldhető vissza, viszont ugyanúgy érvényesítheti jogait és a reklamációt.

d) Az esetben, ha a vevő nem teljesíti az 5a)-ban feltüntetett kötelességeit, nem állhat el a szerződéstől, és az eladó nem köteles visszafizetni a vételárat, sőt még a szállítás költsége is a vevőt terheli.

e) a visszaküldés költsége a vevőt terheli, a súly szerinti árlistáról szóló információkat a következő link alatt találja: https://www.futarlista.hu/. Amennyiben a visszaküldendő áru ára függ a paramétereitől (nagyság, súly), nem lehet egységesen megállapítani az áru küldésének összegét. A visszaküldött áru ára mindig individuális. Ez miatt tüntetjük fel az információs árjegyzéket a legolcsóbb futárszolgálatokról, mely alapján kiszámíthatja az áru szállítási költségét.

6) Elállás joga

6.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, viszzaküldheti a megrendelt terméket.

6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja a költség fizetését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.5. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak. (Pl.: az Ügyfél kérése alapján egyedi kialakítással, egyedi méretben, stb. legyártott bútor.)

6.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

6.7. A Szolgáltató a vissztérítést banki átutalással, vagy készpénzben fizeti vissza a Felhasználónak előzetes egyeztetést követően. A visszatérítés kapcsán a Szolgáltató azt a visszatérítési megoldást javasolja, amelyikkel gyorsabban tudja azt teljesíteni a Felhasználó felé.

A Szolgáltató igyekszik az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazni, kivéve, ha a Felhaználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. 

6.8. A Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem későbbvisszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

6.9. A Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja terméket.

6.10. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

6.11. A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.12. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja,amíg vissza nem kapta az árut, vagy a Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.13. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzést. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. A termék nem lehet használt (ez alatt azt is értjük, hogy nem lehet összeszerelt), és az eredeti lezárt csomagolásban kell visszaküldeni

6.14. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli.

6.15. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár.

  6.16. A termék nem lehet használt (ez alatt azt is értjük, hogy nem lehet összeszerelt), és az eredeti, lezárt csomagolásban kell visszaküldeni.

7) Jótállás, szavatosság

Kellékszavatosság

7.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

7.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

7.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

7.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényeit?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényeit.

 7.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 Termékszavatosság

7.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági  igényt érvényesíthet. 

7.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

7.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a  által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

7.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

7.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal  időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 Jótállás

7.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. Rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

7.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg a jótállás alapján?

A jótállás időtartalma 1 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása,vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

7.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírtjogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.15. A jótállásra való jog megszűnik abban az esetben, ha a hiba oka a vevő által okozott mechanikus sérülés, a termék helytelen használata, az értesítés elmulasztása a látható hiányosságokról az áru átvételénél, vagyis jegyzőkönyvezése a futárszolgálattal, az áru használata olyan körülményekben, melyek nem felelnek meg nedvességükkel, vegyi és mechanikus hatásukkal az áru természetes közegének, az áruról való gondoskodás elhanyagolása, az áru károsodása túlterheléssel, vagy az áru használata ellentétben az utasításokkal, általános alapszabályokkal, műszaki szabályokkal vagy biztonsági előírásokkal vagy a jótállási feltételek egyéb megsértése. A jótállás részét nem képezik az elemi csapás és az áru lejárt jótállási határideje okozta hibák. A jótállás nem vonatkozik a dolog (vagy részei) használatával okozott szokásos elkopásra. A termék rövidebb élettartalmát tehát nem lehet hiányosságnak tekinteni, és nem lehet reklamálni. Ahogyan a közvetlen UV- sugárzás termékekre gyakorolt negatív hatásait sem, vagy a fa un. természetes öregedését. 

7.16. A matracok jótállása.

A matracot minden esetben a gyártó használati utasításainak megfelelően kell használni. A használati utasítás részét képezi a gyártó azon ajánlása, amely szerint a matrac rugalmasságának megőrzése érdekében, azt kötelezően, legalább 2 havonta szükséges megfordítani. Abban az esetben, ha a reklamáció tárgyát képző termék nem a gyártó utasításainak megfelelően volt használva, ideértve a két havi átfordításra vonatkozó ajánlást, amely a matracon kialakult gyűrődés alapján könnyen ellenőrizhető, a reklamációt sajnos nem tudjuk elfogadni (lásd még 3.8).

8) A szavatossági igény esetén történő eljárásról

8.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

8.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával vagy akár csak nyugtával).

8.3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet

köteles felvenni.

8.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

8.5. Ha a vállalkozás a fogyasztó jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is- 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

8.6. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

8.7. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.

9) Vegyes rendelkezések

9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes  magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

9.2. Ha a  jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné,jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét nem érinti.

9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

9.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

10) Panaszkezelés rendje

10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nemért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

10.3. Az írásbeli panaszt a webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10. 4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

 Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

 10.5. Reklamációs űrlap :

Reklamáló (vevő):

Név és 

Vezetéknév:

Cím:

Telefonszám:

E-mail:

Szállító (Eladó): DETSKAPOSTEL s.r.o., Zemianska dedina 75, 027 43 Nižná, IČO: 47429151

Számlaszám: Eladás dátuma:

Megrendelés száma:

Reklamált áru megnevezése:

A hiányosság leírása:

 

A csomagolás tartalma átvételkor:

 

Figyelmeztetés: A reklamációhoz az árut mindig a tartozékaival együtt küldje el, hacsak nem volt értesítve az ügyintézés más módjáról.

A reklamáció elintézésének előnyben részesített módja.

Javítás

Kicserélés

Engedmény a vételárból

Dátum és a reklamáló (vevő) aláírása

Ez az oldal cookie fájlokat használ a látogatottság elemzéséhez, és hogy minőségibb szolgáltatást tudjon nyújtani. Az oldal használatával Ön egyetért. Több információ itt